Hanna Helmersson

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Helmersson - 3 september 2012 18:16

asså omg!

jag är så trög jag hr såå tråkigt !;D

idag var det iaf skolfotografering och jag veet ni skulle få se en bild

men det blev inte så...

Hade jättebrottom imorse så jag hann inte xD

hehehehe men men så blir det ibland :D

ha det bra amigoos

  / Hanna <3

Av Hanna Helmersson - 2 september 2012 21:18


Det där |
Det blev jeans,t-tröja (Hollister) body slash (hollister ,stickat,sudd,pennor som sagt lite blandat ! Väldigt nöjd iaf ;) vet exakt vad jag ska ha på mig imorn på skolfotograferingen :) ni får se imorn babes <3 hejdåååå :*

Av Hanna Helmersson - 1 september 2012 20:07

Hej! Jag har precis målat mina naglar,och sitter och tittar på sommarkrysset! :) Primadonna- Marina&the diamonds ;) det är hon son sjunger nu...SJUKT BRA !!!! :D

Av Hanna Helmersson - 1 september 2012 16:00

Just nu sitter jag hos martina och tittar på UP ALL NIGHT ! Asså OMG! Fan va jag älskar er killaaaaaar!!! :* piuuuss

Presentation


Heej Hanna heter jag och jag fyller 12 i december och jag är oftast glad och sprallig ♥ Skype: Hanna.helmersson2
KIK: Hannahelmersson
INsta:hannahelmersson
Hope you like my blog!♥


Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards