Hanna Helmersson

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Helmersson - 16 september 2012 18:35

 Nämen tjenare vänner :D

Nu har jag kommit hem från gränby med mina 2 underbara vänner

Lisa & Elin   

Meen guuud imorn ska vi ta sprutaaaaaaaa NEEEEEJ! D:

Vill iiinnntttteee

aja vi får en ny elev till klassen oxå imorn :D

då blir vi 29 -.-

PALLA

men men yolo

Hahhahah men nu sitter jag här och babblar bara :D

Hej då sötnosar   Asså jag vet att jag stavat young fel :D

Av Hanna Helmersson - 14 september 2012 21:43

Godennat allihopa!
Haha denna dag har vart ganska känslosam ;) glädje SORG förtvilvlan regn osv :D men nu glömmer jag allt och rullar vidare. Ja,Godnatt då :)
Ha en trevlig kväll till er som fortfarande sitter uppe <3

Av Hanna Helmersson - 14 september 2012 16:30

Hej hej!

idag eller nu så håller jag på att ladda upp en videoblogg eftersom jag lovat det :D  ♥

Men gguuud på måndag ska vi ta den tredje sprutan av HPV :(

Jag har en ganska stor fobi för sprutor men jag vill ändå ta den

för jag vill ju inte bli sjuk ;) 

Men men videoblogg kommer som sagt

Men ha det bra !

TGIF

 ♥

  

-  bild sen förra fredan men -

 ♥

Av Hanna Helmersson - 13 september 2012 21:24

HEJ OCH GODNATT :) PROV IMORN SÅ TAGGA DET MEN JAG KOMMER ATT SUGA PÅ ENGELSKAN :D hahaha ha en fin natt tsm med dina nära o kära xD ;)

Av Hanna Helmersson - 13 september 2012 16:46

 Ja vet inte om det här är så sant men roligt är det ! :D

  Gahahahah jag dööör  ♥

Av Hanna Helmersson - 13 september 2012 14:58

 ♥    OMFG NIALL FYLLER 19 IDAAAG   ♥

GRATTIS ÄÄLSKLIIING!

  HAHAHA SKÄMT BILD MEN ÄRLIGT JAG DÖÖÖÖÖR    ♥

MEN HA EN SKÖN TORSDAG :D

Av Hanna Helmersson - 12 september 2012 19:14

    ♥   Först vill jag säga !

Ehhm jag är inte äkta kristen men jag gillar och göra kors ändå 


 ♥ Sen jag älskar hello kitty

 ♥ jag är 1,70 cm lång

 ♥ Längre än min ena lärare Anna xD

 ♥ jag har ingen egen kamera D:

 ♥ Jag går i 6a med 27 andra elever

 ♥ JAG ÄR SJUKT NÖJD MED MIN DESIGN !

hAHAHAHA MEN FAKTISKT SÅ ÄR JAG DET

Men ha det bra för jag tror inte jag bloggar någe mer idag :D

Puss Puss ♥

Av Hanna Helmersson - 12 september 2012 16:56

 ♥    Hej Lääsare !  ♥

Asså jag vet inte men ser man den hät färgen bra ?

För isf om man inte gör det komenteraaaaaaaaaaaaaa!

för jag vill veta !

men idag var det tråkig skola inge mer med det xD

puss pppuuuss

Presentation


Heej Hanna heter jag och jag fyller 12 i december och jag är oftast glad och sprallig ♥ Skype: Hanna.helmersson2
KIK: Hannahelmersson
INsta:hannahelmersson
Hope you like my blog!♥


Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards