Hanna Helmersson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna Helmersson - 31 augusti 2012 14:55

Hej bloggläsaree!

hoppas ni haft/har en bra skoldag idah!

det har jag i alla fall ;D

just nu så sitter jag o chillaxar i soffan

och nu kom mammaa heeem yyyyeeaahh men heejdåå

puuusseliipuuuuss

Av Hanna Helmersson - 31 augusti 2012 07:47

Helloooo! Just nu väntar jag på att regnet ska sluta ! :D sen ska jag cykla till skolan :) hehe jag suger på att bloooggaa i knoow that xD en finfin bild på Luddee :)

Av Hanna Helmersson - 30 augusti 2012 08:05

Hej allihopa nu är jag på väg till skolan med vrickad fot hehe.....gympa you knooow men nu så säger jag hejdåå :*

Av Hanna Helmersson - 28 augusti 2012 20:46

Haha , neä men visste inte vad jag skulle skriva :D Men iaf just nu sitter jah å tittar på. Robinson ......Eller just nu äre jue reklam ;D
Menmen imorn äre onsdag och de betyder FRANSKA och fortsätta på kapitelberättelse me fröken Anna <3 men ha det bra
P.s: Imorn kommer updaten it va den bästa för jag börjar på poängsim(tävlings) imorn :D

Av Hanna Helmersson - 27 augusti 2012 15:27

Hej Everyone! Så ledsen för Uppdateringen :'( JÄTTELEDSEN ! Verkligen . Men iaf idag äre jue Måndag :) Så vi slutade 14.00 väääldigt skönt såhär en måndag :D haha men eehm ja det vah väl allt hihi :)

Av Hanna Helmersson - 25 augusti 2012 19:54

Hello Sunshines!
Just nu så sitter jah och myser i soffan me Hollywoodfruar på 3:an haha så patetiskt :D Tog en "cool" bild me min bästis solen :*

Av Hanna Helmersson - 25 augusti 2012 08:30

Aaaww......moorning sarom alltid i Thailand när vi gick till frukosten :)
Hahaha men snart ska vi bege oss till vaksala dagen där min brosa spelar fotboolllll hahaha men ha det braaa :)

Av Hanna Helmersson - 24 augusti 2012 22:00

Bild från tidigare ikväll :)
God naatt!
Jag är skiit trött och måste gå upp tidigt imorn :( haha men goooodniiiiigt :*

Presentation


Heej Hanna heter jag och jag fyller 12 i december och jag är oftast glad och sprallig ♥ Skype: Hanna.helmersson2
KIK: Hannahelmersson
INsta:hannahelmersson
Hope you like my blog!♥


Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards