Hanna Helmersson

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Helmersson - 30 september 2012 15:14

hej!♥

Jag håller på att uppdatera bloggen lite så håll utkik !

PUSSS

Av Hanna Helmersson - 30 september 2012 15:14

hej!♥

Jag håller på att uppdatera bloggen lite så håll utkik !

PUSSS

Av Hanna Helmersson - 30 september 2012 10:37

HEJ!
Nu så väntar jag på att jag o mami ska åka o tränaaa! Och sen när vi kommer hem ska jag åka o simma på skoj bara men ändå ! :D så nu måste vi åka Heeeeejdåååååå puuusss :*

Av Hanna Helmersson - 29 september 2012 08:12

Hej Mina vänner! 

Macbook ägggggger! 

Måååste ha en såån!

Men igår då så fota vi lite och åt massa gott och hade så jättekul!

Men när vi skulle sova så märkte vi att luftmadrassen va typ trasig så när jag vaknade var den helt utan luft xD

Men jag sov gott iaf ;)

Så nu sitter vi här och äter godiset som blev över sen igår :D

Hej dåå

 

Av Hanna Helmersson - 28 september 2012 19:19

helloj!

Nu skriver jag på en MACBOOK!!!

Alldrig gjort before! 

Känner mig hedlig :D

Hahah men det är esthers :*

OOH Guuud idag ska jag äta ben & Jerry för första gången i miitt liiiiv <3

Och massor av gooodis ;)

Hihi det kommer blii bääästa kvällen på länge ! :)

Kolla in esthers blogg för lite mer bilder från dagens plååtning :)

  

Ha det bääst lingonhäst :)

      P

Av Hanna Helmersson - 28 september 2012 08:01

Hej vänner!

idag h.änder det här!

12.00-Klipptid :D

13?- Åka till esther

15/16? -köpa lite godis och så......

18-gå hem äta middag

19-gå till esther med mina grejor

SEn böööörjaar kvääällenn <3

hajjjdddååå 


Av Hanna Helmersson - 27 september 2012 14:43

Hej tjejer och killaaar!

HEEEEEEEELLLLLLLLGGGGG!!!
Thank goooood♥

Studiedag imorn såå vi ääär lediiigaaa :D

Är ni oxå lediiigaa?

Men shiit jag lyssnar på All i want for christmas med cimmorelliii :D

haha men den är såå himmla braaa

Guuud jag är kääär i denna stiil men jag vet inte jah om den är så bra?

What do you think?

Imooorn kommer det blii bääääst :D

Telll more tomorroww ^^

ha det braa människoooor ♥

  SUMMMMEEER! - i want!


Av Hanna Helmersson - 26 september 2012 16:04

Hej mina fina !

hur har ni haft det idag?

Själv har jag haft det bra ;)

Vikarie osv..

Men idag började vi md en speciell elevensval

och då valde jag drama :D
Så jaa, jag ska vara Pippi i en pjäääs -.-

Haha nej men det ska bli exading ( stavvning)

Men snart kommer vilma och hämtar upp mej för vi har simmning iiiddag.

Och imorn ska jag va med Es   (esther)

Just one thing!: I LOVE YOU Es!!

På fredag smäller deeet !

Puss mina fiiinaaa!

Presentation


Heej Hanna heter jag och jag fyller 12 i december och jag är oftast glad och sprallig ♥ Skype: Hanna.helmersson2
KIK: Hannahelmersson
INsta:hannahelmersson
Hope you like my blog!♥


Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards