Hanna Helmersson

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Hejhopp!

Av Hanna Helmersson - 5 september 2012 16:32

Hej människor!

som ni kanske märkt ?

att jag har tagigt bort toppbilden/headern

tyckte inte om den och jag vet inte hur man gör fina headers såå

det hä blev ganska fint ändåå!

men snart drar jag iväg till simmningen :D

jag var just in på we  it

och hittade så fiina bilder! guud va fina

men här kommer några :*

      ps.det här är bara några av dom <3

men om det är nån som är bra på att göra headers och gärna skulle vilja hjälpa mig kan ju lämmna en liten kommentar

Puuussseliii kraaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Helmersson - 9 oktober 2012 18:59

Hannaasliv.blogspot.se följ den ist ;)

Av Hanna Helmersson - 6 oktober 2012 13:38

Http://www.utklassning.blogspot.se

q/a

Av Hanna Helmersson - 3 oktober 2012 15:19


Hej allihop! Jag tänkte svara på en liten fråga jag fick från en kille som heter Olle Har du ett husdjur? Och ja det har jag! En hund :) En shi tzu hehe Men snart är det simning :) Och imorn är det friluftsdag och vi (6a) ska såhär ha masso...

Av Hanna Helmersson - 2 oktober 2012 13:36

Hej.

Av Hanna Helmersson - 1 oktober 2012 19:40

HEJJJJJ!!!!!!!! Nu tänke jag börja med min fråågestuuund! (YEEAAAY) Nej men det är bara att fråga exakt va ni vill :) PREEECIIIIS vad niii vill lixooom Haha det var väl dee tror jah ? Nu så är det bara lugn tv kväll me familjen som gäller !...

Presentation


Heej Hanna heter jag och jag fyller 12 i december och jag är oftast glad och sprallig ♥ Skype: Hanna.helmersson2
KIK: Hannahelmersson
INsta:hannahelmersson
Hope you like my blog!♥


Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards