Hanna Helmersson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna Helmersson - 20 augusti 2012 17:23

tjoo alla coola <3!

muuuuummsss kladdkakee muffins!!

haha,men jag äter en muffin nu

men idag föjlde jag me några kompisar till träffiis! :D

vi hade sjuukt rooligt! :D

Menmen,ha det braaa!

puuuss / Hanna   aaaww,vill åka tillbaaaaakkaaaa! <3

Av Hanna Helmersson - 20 augusti 2012 17:23

tjoo alla coola <3!

muuuuummsss kladdkakee muffins!!

haha,men jag äter en muffin nu

men idag föjlde jag me några kompisar till träffiis! :D

vi hade sjuukt rooligt! :D

Menmen,ha det braaa!

puuuss / Hanna   aaaww,vill åka tillbaaaaakkaaaa! <3

Av Hanna Helmersson - 20 augusti 2012 08:02

hej alla söta!

Nu sitter jag här lite stressad ska snart gå till skolaaan

haha,men asså jag tycker det är ganska kul vi har ny lärare och såå...

Men men ni får ha det bra så bloggar jag mer när jag kommer heeem! <3

Puuuuuuuuuuuuuuuussss! /Hannaa  

Av Hanna Helmersson - 19 augusti 2012 20:38

Jag har hittat en ny favvo låt !
Den heter Belive med A gurls world den har vart me i Kompisar på nätet :)
Den är suuper braa!! <3
Här är en bild när jag badar haha...
Lyssnar på just den låten faktist <3
Ha det braa :* / Hannaa

Av Hanna Helmersson - 19 augusti 2012 20:38

Jag har hittat en ny favvo låt !
Den heter Belive med A gurls world den har vart me i Kompisar på nätet :)
Den är suuper braa!! <3
Här är en bild när jag badar haha...
Lyssnar på just den låten faktist <3
Ha det braa :* / Hannaa

Av Hanna Helmersson - 19 augusti 2012 16:31

JoTjeena!

HAHA PICNIC SKULLE DET BLI FÖRST MEN VET INTE RIKTIGT VA DET SLUTADE SOM HAHA :d

mEN MEN NU SITTER JAG HÄR MED MARTINA OCH HON DAMPAR FÖR ATT HON INTE FÅR UPP KLUBB PAPPRET! HAHAHA ;d

AJA, VI TITTAR PÅ  SIMSONS VI ÄR SÅÅ SOCIALAA!! :d

mEN HA DET BÄÄST SÅ HÖRS VI SENARE

pUUUUUUSSS  

/hAAANNAAA   EN BILD PÅ MIN "NORMALA" HUND <3

Av Hanna Helmersson - 19 augusti 2012 12:49

haha...

jag tittar på victoruis

väntar på vilma ( hon kommer hit ist)

ahaha orkade inte gå dit ;D

  en gammal bild på miiig :D

Av Hanna Helmersson - 19 augusti 2012 11:25

Hej allihopa ;D

Nu har jag fixat mej litee <3

men jag ska dra i väg till vilma nu ! <3

Puuusss

Presentation


Heej Hanna heter jag och jag fyller 12 i december och jag är oftast glad och sprallig ♥ Skype: Hanna.helmersson2
KIK: Hannahelmersson
INsta:hannahelmersson
Hope you like my blog!♥


Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards